Latently
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 9:01, 18 Kwi 2010 Temat postu: Regulamin Forum 2chomiki2 |
|
|
REGULAMIN FORUM
I. Zasady ogólne
1. Na forum nie można spamować oraz trollować.
2. Nie można zachęcać do rozmnażania i złego traktowania chomików oraz innych zwierząt.
3. Nick nie może posiadać w nazwie wulgaryzmów lub innych, obraźliwych słów.
4. Na forum nie można umieszczać treści o tematyce erotycznej.
5. Materiały drastyczne można umieszczać tylko i wyłącznie w linkach pisząc nad nim, że treści w nim zawarte są o tematyce drastycznej.
6. Kolor czerwony mogą używać tylko Administratorzy i Moderatorzy.
7. Użytkownik może mieć tylko jedno konto.
II. Pisanie postów
1. Nie piszemy wulgaryzmów, nie obrażamy innych userów.
2. W jednym temacie dany użytkownik nie może pisać posta pod postem, chyba że różnica czasu będzie duża, min. 5 godzin.
3. Nie tworzymy tzw. "off topiców", czyli nie zmieniamy tematu.
4. Nie piszemy krótkich, zbędnych postów typu: "Dobra", "OK".
5. Zanim napiszemy jakiś temat, sprawdzamy wcześniej, czy taki temat już na forum istnieje, żeby się nie powtarzać.
6. Należy unikać błędów ortograficznych, stylistycznych i interpunkcyjnych.
7. Nie wolno pisać "W tEn SpOsÓb".
8. Nie można pisać Caps Lockiem, bo według internautów oznacza to krzyk.
9. Nie należy pisać zwykłych, całych wypowiedzi różnymi kolorami.
10. Nie należy umieszczać zbyt dużej ilości emotikon obok siebie. Dozwoloną ilością są 3 emotikony obok siebie i 20 w jednym poście.
11. Należy używać znaków interpunkcyjnych.
12. Każda wypowiedź powinna coś wnosić do tematu.
13. Zdania oraz nazwy własne należy zaczynać wielkimi literami.
14. Należy używać polskich znaków (wyjątkiem są osoby nie mające na klawiaturze polskich znaków).
15. Tytuł tematu powinien nawiązywać do jego treści.
III. Użytkownicy
1. Powinni wypowiadać się w sposób kulturalny.
2. Należy szanować pozostałych użytkowników.
3. Nie mogą rozpowszechniać niesprawdzonych informacji, porad.
4. Nie mogą publikować cudzych zdjęć bez zgody ich autora.
5. Mają prawo do przyznawania innym użytkownikom forum pochwał, jeśli uznają to za stosowne.
6. Jeżeli Administrator/Moderator edytują post użytkownika i powiadomią go, że złamał Regulamin - użytkownik nie może tego usunąć.
7. Użytkownicy mają obowiązek przestrzegania Regulaminu.
IV. Administratorzy i Moderatorzy
1. Jeżeli Administrator lub Moderator da komuś ostrzeżenie, wysyła tej osobie prywatną wiadomość dlaczego podjął taką decyzję.
2. Administratorzy i Moderatorzy mają obowiązek przestrzegać Regulamin.
3. Administratorzy i Moderatorzy mogą usuwać posty/tematy, edytować je lub przenosić, jeżeli uznają to za stosowne.
4. Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za posty pisane przez użytkowników.
V. ShoutBox
1. W Shoutboxie panują takie same zasady, jak przy pisaniu postów.
2. Shoutboxa nie można nagminnie zaśmiecać niepotrzebnymi wypowiedziami (tzn. można pisać np. "Hej", ale nie "ksfjsifc", "asdjand" itp. czy wypowiedzi składające się z samych emotikon).
3. W Shoutboxie nie wolno podszywać się pod innych użytkowników.
VI. Ostrzeżenia
1. Każdy użytkownik, który nie będzie przestrzegał powyższego Regulaminu będzie ukarany ostrzeżeniem.
2. Otrzymanie 3 ostrzeżeń jest równoznaczne z banem.
Regulamin obowiązuje każdego od dnia 26.06.2009r.
Ostatnia data uaktualnienia Regulaminu - 04.12.2009r.
Administracja nie jest nieomylna, więc prosimy o wyrozumiałość w postrzeganiu jej poczynań.
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Latently dnia Pią 17:17, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|